تنبيه لدخول الموقع مره اخرى عن طريق جوجل اكتب ( الحنين محمد حسن )

انا اسف




اسف لو كنت جرحتك..لو كنت ظلمتك يوم
اسف حقك على راسى...قلبك كان مظلوم

جى وخدنى حنينى...اسف انا سامحينى
اسف انا نادم..حقك على عينى
مقدرتش انا على بعدك...ولا اعيش لحظة من بعدك
جى وعارف طبعك..هتسامحينى بطيبتك

جيلك وانا خايف..جيلك وانا عارف
جرحك مكنش هين..لكن انا اسف
اسف جدا ليكى..الا دمع عنيكى
والله انا بعديكى..فعلا ايوة خسرتك

كل اما ابعد خطوة..ارجع تانى بقوة
مش عارف ابعد عنك..ماانتى فى قلبى جوة
اسف انا وبقولك..على بعضك انتى وكلك
وحشانى ومشتاق لك...مشتاق لضحكتك

هناك 5 تعليقات:

  1. ليه اسف ليه انت عارف انى حبيتك يمكن البعد يمكن اكبر منك يمكن الزمن المه مانزعل من بعض زاتمنى لك التوفيق

    ردحذف
  2. انت بجد انسان جميل جدا ربنا يوفقك في حياتكويخليك لينا يا فنان

    ردحذف
  3. الله يخليك
    حبيت اناالحمامةالبيضاء اكتر حلوة جيجي

    ردحذف
  4. لا تعتزر عن جروح وبعد كفايا انك تعرف تعبر عن اللى فى قلبك واصبر على الدمعه الدنيا ما تساوى لحظه حلوه جمبك ...... ...احمد

    ردحذف
  5. جميلة جدا يا محمد وعندك حق والله...اتمنى لك التوفيق..فانت مبدع بحق والله

    ردحذف